THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, February 23, 2010

~8G pada LeLaki YanG DiBenci WaNiTa~



1.Garang ( garang tak bertempat, suka mencarut, suka cari gaduh, cakap kasar, suka marah2 tak bertempat, silap sikit tak boleh... macam ler dia betul semua, dsb)


2.Ganas (kaki pukul, ngan pompuan pun nak tunjuk kuat sebab pompuan bukan lawannyer)



3.Gementar (takut sangat, tak yakin diri sendiri, tak percaya kebolehan diri, bergantung pada orang lain,dsb)



4.Gabrah - tak boleh/pandai buat keputusan sendiri, ikut pendapat pompuan aje, dsb)



5.Gentleman tiada (langsung tak gentle, pentingkan diri sendiri,ambik kesempatan,dsb)



6.Gerumal (bahasa kedah -bohong atau tipu)



7.Ganggo (keterlaluan- lembut sangat,pemalu sangat,pendiam sangat,macho sangat, dll)



8.Gatal (miang keladi ngan pompuan lain selain dengan bini)



P:s/Jd ade lagi satu "G" yg korang kene hindar GEMUK...gemuk kan tak sihat..obes nanti..nanti sape nak jage diorang..hehehhe

4 comments:

unwanted said...

huh..
selamat aku tak de pun mana² G dalam entri ni..ha3

RIzaL90 said...

hahaha..bgus2..jgn ade sudah...

fiza-0505 said...

btul3 !!!!!!!!!!!
hehehe

RIzaL90 said...

btul3 je..hahah