THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, February 6, 2009

~HaSil KaRya DiwAKtu KeboSAnaN MeLAndA~

Hari ni Aku bosan tetibe ternampak
kaler pensil (luna)adik aku.
aku pun conteng-contenglah tangan tak de keje
korang tengok lah hasil seni diwaktu sengang yang bosan ni..
gambar-gambar ni aku amik mengunakan kamera hp jadi tak berapa terang..
aku amik inisiatif untuk edit sikit..ok..lihat-lihat lah ye..
..............................................................................................................................................................


~gambar.1~

~Gambar.2~

~Gambar.3~

~Gambar edit.1~

Ni adalah gambar yang aku edit mengunakan
kedai gambar adobe (adobe photoshop
)..
......................................................................................................................

p/s:Kadang-kadang setiap bende yang kita pandang remeh terhadap nya merupakan
suatu seni yang begitu menyeronokan..:-)

0 comments: